כמה עולה
כמה עולה - לוגו
בדיקת מז"ח

כמה עולה בדיקת מז"ח?

בדיקת מז"ח חייבת להתבצע באופן תקופתי לכל הפחות פעם בשנה. היא היחידה שיכולה להסביר האם מנגנון המז"ח שמותקן אצלכם במבנה תקין או לא. כמה עולה הבדיקה ומה משפיע על המחיר? זה הזמן לדבר על המספרים שמאחוריה הבדיקה ההכרחית.

למה צריך לבצע בדיקת מז"ח?

בדיקת מז"ח משמשת גורמים מהמגזר העסקי, התעשייתי וגם מהמגזר הפרטי למרות שבו ההיקפים שלה קטנים יותר באחוזים. מנגנון מז"ח מונעת זרימה חוזרת בצנרת המים ובכך מונע בעיות זיהומיות שיכולות להיות מסוכנות מאוד. מערכת המז"ח חייבת להיות תקינה כדי לפעול בצורה טובה ולכן חשוב מאוד לבדוק את התקינות שלה כדי לא לשוב שהיא מגנה עליכם ובפועל היא בכלל לא תקינה. רק בודק מקצועי יכול לבדוק אותה, בדוק שהוסמך לכך לפי תקנות ונהלי משרד הבריאות.

בדיקת מז"ח

כמה עולה בדיקת מונע זרימה חוזרת (מז"ח)?

הבדיקה יכולה לעלות בין 200 ל-300 שקלים אם מדובר בבדיקה בודדת אחת שהיא די בסיסית. חשוב לזכור שיש בדיקות נוספות ומקיפות יותר שצריך לבצע בהתאם לסוג המערכת, כך למשל בדיקה למערכת אינסטלציה קטנה לעסק קטן לא תהיה אותה בדיקה לרפת גדולה או למפעל, מה שמשפיע על המחיר. חשוב לזכור כי המחיר יכול להיות גבוה יותר אם מדובר על צורך בתיקון, כאשר התיקון יכול לעלות בין 500 ועד 2000 שקלים אם מדובר על תיקון רציני שכולל החלפת חלקים.

מה משפיע על מחיר בדיקת מז"ח?

הדבר הראשי שמשפיע על המחיר הוא האם מדובר על בדיקה בסיסית או בדיקה מתקדמת יותר. צריך לזכור שיש עלויות בדיקה מינימליות למערכת אחת כאשר הבדיקה עצמה ללא כל תיקון תעלה בערך 300 שקלים כמו שהוזכר לעיל. כל תיקון שיצטרך להתבצע יעלה יותר כאשר כאן כבר טווח המחירים גדול באופן משמעותי. במצבים הקיצוניים ביותר שבהם כל המערכת תהיה תקולה, יש צורך הכרחי להחליף אותה לגמרי. כמובן שגם גודל המערכת משפיע על המחיר.

בצעו סקירה בין הבודקים השונים

בדיקת מז"ח יכולה להתבצע על ידי כל בודק שהוסמך לכך ויכול להיות שהמחיר יהיה שונה בין בודק לבודק. אל תצפו להבדלים משמעותיים ביותר אך ההבדלים הללו עדיין יכולים להוזיל מעט את הבדיקה שתהיו חייבים לעבור.

אולי יעניין אותך גם:

איטום-לגג
כמה עולה איטום גג?
איתור נזילות
כמה עולה איתור נזילה?

דילוג לתוכן