כמה עולה
כמה עולה - לוגו
מחיר הסעה לחתונה

כמה עולה הסעה לחתונה?

כדי לחגוג את ערב החתונה כמו שצריך, המוזמנים שלכם רוצים לדעת שיש להם איך להגיע ולחזור בנוחות. הסעה לחתונה הפכה להיות עניין בסיסי ביותר בכל חתונה ובעיקר בחתונות שנערכות במקום שמרוחק מחלק מהמשפחה או המוזמנים, וזה הזמן להבין  מה המספרים שמאחוריהן.

ההוצאה הכי חשובה שתהיה לכם

אין ספק שחתונה היא לא דבר פשוט מבחינה כלכלית. יש הרבה הוצאות שלא מפסיקות להגיע, וגם כשנדמה לכם שהן כבר נגמרו, תמיד תהיה עוד אחת. עם זאת, אחד העניינים החשובים ביותר הן ההסעות שאותן אסור בשום פנים ואופן לשכוח. ההסעות יכולות להיות גם בחתונות שנערכות באולמות אירועים שקרובים מאוד למשפחה ולמוזמנים ויכולות להיות אך קריטיות אם מדובר במקום רחוק או מקום שההגעה אליו לא נוחה. המחיר תלוי בכמה פרמטרים שונים.

מהו המחיר של הסעה לחתונה?

  • הסעה ממוצעת לחתונה תעלה בין 800 ועד 2000 שקלים אך זה תלוי בכמה פרמטרים כאשר הראשון שבהם הוא המרחק. המרחק הוא אולי הפרמטר הברור מכולם כיוון שמתוך ההיגיון כך שככל שהמרחק רב יותר כך ההסעה תעלה יותר. בסופו של דבר ההסעה יכולה להגיע אפילו ל-3000 שקלים אם מדובר על הסעה מהצפון לאילת אך אירועים כאלו נדירים במיוחד. בהסעה במקום קרוב כמו בתוך גוש דן או מטרופולין חיפה, ההסעות יעלו כמה מאות בלבד.
  • עוד פרמטר שמשפיע על המחיר של ההסעה הוא כמות הרכבים וכמובן סוג הרכבים. אם תרצו להסעה באוטובוס זה יעלה לכם יותר מאשר מיניבוס כאשר לפעמים לדילמה האם לבחור שני מיניבוסים או אוטובוס יש השפעות אחרות, כמו אחידות הקבוצה שיוצאת ונוחות ההגעה. מיניבוס למקום קרוב יעלה סביבות 300-500 שקלים בעוד אוטובוס יעלה 800-1000.

מהן השעות שבהן תחזרו?

יש עוד פרמטרים קטנים שיכולים להשפיע על המחיר, אם כי לא השפעה דרמטית מידי. למשל, הסעות שייצאו מנקודה מסוימת בשעה 17:00 בערב ויחזרו בשעה 4:00 יהיו יותר יקרות מהסעות שיחזרו בשעה 1:00 וזה שיקול חשוב שאסור להתבלבל בו בגלל כמה מאות שקלים נוספים, כי בסופו של דבר מה שחשוב זה שכולם יישארו בחתונה עד השעות הקטנות ויחגגו את הערב המיוחד במינו.

דילוג לתוכן