כמה עולה
כמה עולה - לוגו
כמה עולה לתקן מקלחון זכוכית

כמה עולה לתקן מקלחון זכוכית?

גם אם בחרתם מקלחון זכוכית עבה וחזק רוב הסיכויים שבבוא היום תצטרכו לתקן אותו. כמה עולה לתקן מקלחון זכוכית ובמה זה תלוי? האם יש על המקלחון אחריות? יש כמה שאלות שכל אחד שואל את עצמו וזה הזמן לגלות את התשובות.

מה יכול לפגוע במקלחון?

נדמה כי לכולנו ברור מה יכול לפגוע בעבודות זכוכית אך בכל זאת מדובר בעבודת זכוכית חזקה למדי. המקלחון הוא לא עוד פסל שברירי או מוצר שיכול להישרט די בקלות, הזכוכית שלו עבה מאוד וחזקה לאין שיעור ביחס למוצרים אחרים. בכל זאת, המקלחון אינו חסין מפני פגיעות והוא יכול להיפגע מאוד בעיקר בדלתותיו. הצירים שלו יכולים להתעקם והדלתות עצמם יכולות להחליד ואלו לא דברים שאמורים לקרות לו בטווח הקצר. כמו כן, הגומי לא תמיד אוטם היטב את המים וכמובן שגם הדלת במקרים נדירים עלולה להיסדק. בסוף השאלה שכולם שואלים את עצמם היא כמה עולה לתקן מקלחון זכוכית והאם לא עדיף כבר לקנות חדש.

כמה עולה לתקן מקלחון?

  • תיקון מקלחונים יכול לעלות אפילו 100-300 שקלים בלבד. במקרים כאלו יהיה מדובר בשימון דלתות או בהחלפת הגומי שלו בלבד. החלפת הגומי יכולה להתבצע גם באופן עצמאי אך עדיף יהיה לקרוא לתיקון מקצועי אם אתם לא יודעים כיצד להתקין אותו בצורה נכונה.
  • תיקון הדלת או החלפתה יכול להגיע כבר ל-400 ועד 700 שקלים. כמובן שזה תלוי סוג הדלת שכן ככל שהזכוכית תהיה עבה יותר כך יעלה לכם יותר לתקן אותה. חשוב לזכור שלא כל המקלחונים עשויים מאותה סוג זכוכית ויש זכוכיות שיהיו יקרות יותר למרות שהעובי שלהם הוא אותו העובי, כמו למשל זכוכיות מעוטרות שאינן רגילות.

האם המקלחון מותקן באחריות?

מקלחונים לא יכולים להיות מותקנים ללא אחריות כיוון שמדובר בעבודה יקרה מאוד ושלא פשוט לפגוע בהם. אם המקלחון מחליד או נסדק זמן קצר אחרי התקנתו, אפשר לנחש שזו ההתקנה לא טובה או חומרי הגלם לא איכותיים. סביר להניח שאי אפשר לפגוע במקלחון בצורה משמעותית אלא אם הוא מקבל חבלה חזקה במיוחד ולכן תמיד חשוב לבדוק את סעיפי האחריות האלו מראש. בדרך כלל מי שהתקין את המקלחון יכול לתקן אותו אבל אם אין לכם אחריות תמיד ניתן לבחור זגג אחר.

אולי יעניין אותך גם:

מקלחון פינתי
כמה עולה מקלחון פינתי?

כמה עולה מקלחון
כמה עולה מקלחון?
מחיר מקלחון זכוכית
כמה עולה מקלחון זכוכית?
דילוג לתוכן