כמה עולה
כמה עולה - לוגו
מקלחון פינתי

כמה עולה מקלחון פינתי?

מקלחונים פינתיים הם המקלחונים הנפוצים ביותר שיש. הם מעוצבים מאוד ומשתלבים נהדר בכל חדר מקלחת, הם יכולים להיות חסכוניים מאוד במקום והעיצובים שלהם יכולים להיות מפתיעים בגלל המיקום שלהם. השאלה הגדולה ביותר היא שאלת מה מחיר מקלחון פינתי – כמה הם באמת עולים?

הגדלות של מקלחון פינתי

מקלחון פינתי מכיל לא מעט יתרונות על פני מקלחון שנמצא באמצע הקיר ובראש ובראשונה ניתן לציין את המקום שהוא חוסך. במקום 'לתקוע' את המקלחון באמצע חדר המקלחת, אפשר למקם אותו בצמוד לשתי קירות ובכך מתוך כל חדר המקלחת נקצה את הפינה הקטנה הזו למקלחת עצמה ונקבל עוד מקום רב לכיור גדול, ארון מעוצב וגם סתם מרווח שיהיה נעים יותר בעין ובהרגשה. המקלחון הפינתי יכול לעלות במחירים של בין 1000 ועד 5000 שקלים וזה תלוי במספר גורמים.

מה משפיע על מחיר מקלחון פינתי?

  • אם תרצו לבחור מקלחון פינתי מפלסטיק תגלו שהמחיר לא יהיה גבוה יותר מ-1200 שקלים לכל היותר. בסופו של דבר הזכוכית היא חומר הרבה יותר איכותי ועליה תצטרכו לשלם יותר, אך גם כאן המחירים לא תמיד יעבור את רף 2000 השקלים.
  • המקלחון הפינתי הבא שלכם יכול לעלות בין 2000 ל-2500 שקלים אם תבחרו בזכוכית בעובי בין 8-10 מילימטרים. זכוכית כזו תהיה חזקה מאוד ולמעשה כשתיגעו בה תבינו שמדובר באיכות ועמידות גבוהות יותר, ואם התקציב שלכם מאפשר לכם זו תהיה בחירה עדיפה.
  • כמובן שהעיצוב משליך מאוד על המחיר. מקלחון פינתי מעוצב יכולה להגיע למחירים של 4000 שקלים ואף יותר.

לא בוחרים מקלחון פינתי בלי סקר שוק

יכול להיות שתהיו עצלים מאוד ותרצו לבחור את המקלחון הראשון שתראו באינטרנט, אך זו תהיה טעות. מדובר על הוצאה של כמה אלפי שקלים ותמיד יהיה חשוב לקבל כמה הצעות מחיר כדי להוזיל  עלויות. מלבד ההוזלה של העלויות, סקר השוק יהיה חשוב מאוד כי רק כך תוכלו באמת לקבל השוואה נכונה בין כל המקלחונים השונים ולהבין אלו זגגים יספקו לכם את ההצעה הכי טובה. שימו לב שההצעה הכי משתלמת לא תהיה דווקא הכי זולה, כי מקלחון בוחרים ממקום איכותי ומנוסה שכולל התקנה מלאה שמלווה באחריות.

אולי יעניין אותך גם:

מחיר מקלחון זכוכית
כמה עולה מקלחון זכוכית?

כמה עולה לתקן מקלחון זכוכית
כמה עולה לתקן מקלחון זכוכית?
מקלחון
כמה עולה מקלחון?
דילוג לתוכן