כמה עולה
כמה עולה - לוגו
מחיר מקלחון זכוכית

כמה עולה מקלחון זכוכית?

המקלחון הוא ללא ספק הפינוק הכי טוב שיכול להיות לכם למקלחת אך חשוב מאוד לבדוק כמה הוא באמת עולה. יכול להיות שתופתעו ממחיר מקלחון זכוכית לטובה ויכול להיות שתופתעו לרעה, כי חיפשתם מקלחונים יוקרתיים ויקרים מאוד. מה טווח המחירים ומה אפשר לעשות כדי להוזיל את המחיר?

מהו מחיר מקלחון זכוכית בימינו?

המקלחונים הולכים ונהיים נפוצים יותר בקרב הציבור וזה מוריד את המחירים משמעותית. יותר ויותר חברות שדואגות לעבודות זכוכית איכותיות ומעוצבות צצות בשוק ואתם נהנים ממבחר רב יותר ומתחרות. עדיין, המקלחון אינו הוצאה זולה ולצד מקלחונים שעולים 1000 שקלים בלבד, יש מקלחונים שעולים 4000  שקלים ואף יותר. מקלחונים מזכוכית יעלו החל מ-1500 שקלים אך חשוב לזכור שהאיכות שלהם תהיה בהתאם. מה עוד משפיע על המחיר ומה חשוב לדעת?

מה משפיע על מחיר מקלחון זכוכית?

  • ככל המקלחון יהיה גדול יותר כך תצטרכו לשלם עליו יותר, אך תרוויחו לטווח הארוך מקלחון מרווח ונעים למקלחת. כמובן שמקלחונים גדולים מידי סתם יהיו גדולים מידי בחדר המקלחת ולא ישיגו את המטרה, ואפילו יכולים להיות מסוכנים מבחינה בטיחותית אם מדובר בבני הגיל השלישי, אך בכל זאת מקלחון גדול תמיד יהיה אפשרות טובה בגבול הנכון.
  • אם אתם רוצים להוזיל את העלויות בצעו סקר שוק. יש כל מיני חברות שדואגות לעבודות זכוכית ומקלחונים נהדרים ותמיד זה יכול לעזור לכם להשיג מחיר טוב יותר.
  • עוד גורם שמשפיע על המקלחון הוא עובי וסוג הזכוכית. יש מקלחונים בעובי של 6 מילימטרים ויש מקלחונים שמגיעים ל-8 ואפילו 10 מילימטרים. בסופו של דבר המקלחון יהיה חזק ועמיד יותר והוא יהיה בחירה טובה יותר.

מקלחונים בהתאמה אישית: עולים יותר אך משתלמים יותר

אם תרצו לבחור מקלחון בהתאמה אישית צפויה לכם חוויית התאמה נהדרת. הזגג יגיע אל ביתכם ובדוק את שטח המקלחת, ישמע מה יש לכם להגיד כמו היכן אתם רוצים את המקלחון ואיזה סוג מקלחון אתם רוצים להתקין, ולאחר שתקבעו את המידות ואת סוג המקלחון והעיצוב שלו, תוכלו לקבל הצעת מחיר שכוללת את הכל כולל ההתקנה עצמה. רק קריאה לזגג לביתכם תעלה כ-200 שקלים וההתאמה האישית תעלה יותר, אך כך תקבלו באמת את המקלחון המושלם והמתאים ביותר.

אולי יעניין אותך גם:

מקלחון פינתי
כמה עולה מקלחון פינתי?

כמה עולה לתקן מקלחון זכוכית
כמה עולה לתקן מקלחון זכוכית?
מקלחון
כמה עולה מקלחון?
דילוג לתוכן