כמה עולה
כמה עולה - לוגו
כמה עולה מקלחון

כמה עולה מקלחון?

בחירת מקלחון לא מצריכה מכם תקציב גבוה מידי אך זה תלוי מה תרצו לבחור. בעוד יש מקלחונים יקרים מאוד שמגיעים לאלפי שקלים, ניתן לבחור מקלחון די בסיסי במחיר של 1500 שקלים לכל היותר. במה זה תלוי ומה צריך לדעת? הנה כל הפרטים, והמספרים מאחורי כמה עולה מקלחון.

מהי עלות מקלחון?

אם תרצו לבחור מקלחון חשוב מאוד שתבצעו סקר שוק מקיף. אי אפשר להסתמך על מחיר של חברה אחת כי יש כל כך הרבה חברות בשוק כך שהמחירים יהיו מגוונים מאוד. יש מקלחונים שיעלו במחיר זול יותר אך גם האיכות שלהם תהיה ירודה יותר ואלו הם פרטים שתלמדו לבדכם במהלך סקר השוק, וזו עוד סיבה טובה לבצע אותו. המקלחון יכול לעלות מחיר של 1000 שקלים אם תבחרו מקלחון פלסטיק זול, אך בחירה של מקלחון זכוכית איכותי יעלה כמה אלפים. כמה בדיוק?

רוצים איכות? תצטרכו לשלם

  • על איכות משלמים, כאשר המשוואה הזו נכונה גם לרכבים, לדירות ולמעשה לכל מוצר אפילו הקטן שבקטנים. המקלחון לעומת כל מוצר אחר היא קנייה שתתבצע אפילו ליותר מעשור. אם תרכשו מקלחון איכותי, אין סיבה שתחליפו אותו אחרי כמה שנים והוא יכול ללוות אתכם עם תחזוקה נכונה עד סוף חייכם. מקלחונים מזכוכית יהיו יותר איכותיים ממקלחוני פלסטיק, הם יהיו מעוצבים יותר והם גם יעלו יותר, כאשר מקלחון ממוצע יתחיל מ-1500 שקלים ויגיע עד 3000 שקלים.
  • יש זכוכיות 8 מילימטרים, יש זכוכיות 12 מילימטרים, יש זכוכיות חלקות לחלוטין, יש זכוכיות מחוספסות, יש זכוכיות עם פסים וכן הלאה. כל זכוכית בעלת מחיר שונה וכך למעשה זהו אחד הפרמטרים המשמעותיים ביותר למחיר.

מקלחונים מעוצבים עולים יותר

המקלחונים יכולים להיות יוקרתיים במיוחד וכיום יש מקלחונים מיוחדים עם חיפויים מאבן או מעץ, או זכוכיות עבות וחזקות במיוחד. הם יכולים לעלות אפילו 4000 שקלים ומעלה ואם יש לכם מספיק מקום במקלחת ואתם רוצים להשקיע, זו הזדמנות נהדרת להעלות את איכות המקלחת שלכם בכמה וכמה רמות. המקלחונים הללו יהיו עמידים מאוד לשנים רבות ויכולים להתאים לכל עיצוב שתחליטו לקיים.

אולי יעניין אותך גם:

מקלחון פינתי
כמה עולה מקלחון פינתי?

כמה עולה לתקן מקלחון זכוכית
כמה עולה לתקן מקלחון זכוכית?
מחיר מקלחון זכוכית
כמה עולה מקלחון זכוכית?
דילוג לתוכן