כמה עולה
כמה עולה - לוגו
כמה עולה מכשיר שמיעה

כמה עולה מכשיר שמיעה?

מכשיר שמיעה יכול לאפשר לכם חיים תקינים לחלוטין, אך יכול לגרום לכם להכניס את היד עמוק לכיס. זה הזמן לדבר על אחד הפרמטרים הכי חשובים בבחירת מכשירי השמיעה, המחיר, ולהבין מה אפשר לעשות כדי להוזיל אותו.

לשמיעה אין מחיר

אם יש לכם בעיית שמיעה, בכל מקרה תצטרכו לקנות מכשיר, אך השאלה היא כמה כסף תהיו מוכנים להשקיע בו. חשוב לזכור עוד לפני שנתחיל לדבר על המחירים כי מכשיר השמיעה הוא לא עוד מכשיר לפנאי ולא עוד מכשיר שעוזר בקצת, אלא מכשיר שקובע את השגרה היומית שלכם וכמה נוח תרגישו איתו. בסופו של דבר לשמיעה איכותית אין מחיר ולכן חשוב לבחור מכשיר שיהיה טוב ונוח עבורכם ויתאים לפעילות היום יומית שלכם.

כמה עולים מכשירי שמיעה?

  • אם תרצו לבחור מכשירי שמיעה תוך אוזניים תיאלצו להיפרד מסכום שנע בין 2000 שקלים ויכול להגיע אפילו מעל ל-10000 שקלים. הסיבה לכך היא שיש מגוון רחב של מכשירים תוך אוזניים עם שדרוגים שונים ואיכות משתנה, כאשר אלו הם המכשירים הכי יקרים שיש בשוק. הם מאפשרים קליטת צליל טבעית ונוחים להרכבה והם שווים את ההשקעה.
  • מכשירי שמיעה שנמצאים מאחורי האוזן יהיו זולים יותר ויעלו בין 1000 ל-8000 שקלים. מכשירים אלו אמנם מעט יותר בולטים אך הם מספקים שמיעה איכותית במגוון מצבים.
  • מכשירים בהתאמה פתוחה יעלו בין 1000 ל-12000 שקלים בממוצע, הם אינם סוגרים את תעלת השמע וזה יתרון חשוב. השמיעה הכיוונית נשארת והיא דבר חשוב אמוד לכבד השמיעה כדי שיבין מאין מגיע הקול. כמו כן היא מתאימה לשמע בתדרים גבוהים.

האם קופת החולים משתתפת בעלות מכשיר שמיעה?

חשוב לזכור שכמו בכל מכשיר רפואי שאתם צריכים לרכוש לבריאותכם, גם מכשירי שמיעה מזכים אתכם לרוב בהשתתפות מטעם קופת החולים. חשוב מאוד לבדוק זאת לפני שאתם רוכשים את המכשירים וגם להתעדכן היטב בכל התנאים שלהם, כאשר לזכאות יש לרוב תוקף ואינה ניתנת תמיד. ההשתתפות הזו יכולה להיות בגובה של 3000 שקלים לאוזן, דבר משמעותי מאוד בבחירת שלכם וכך תוכלו לבחור מכשיר איכותי יותר.

חשוב לחסוך בתשלומים מיותרים, מוזמנים להיכנס ולהתרשם משאר הקטגוריות של "כמה עולה".

דילוג לתוכן