כמה עולה
כמה עולה - לוגו
איתור נזילות

כמה עולה איתור נזילה?

בעבר, כל נזילה שזוהתה הצריכה פעולה אגרסיבית של שבירת קיר או חרסינה. אולם היום כבר לא תאלצו בכל חשד שלכם לנזילה בבית, להרים את הבלטות או למוטט חללים, כל מה שתתבקשו לעשות זה ליצור קשר עם איש מקצוע שיעזור לכם לבצע איתור נזילה בצורה יעילה באמצעות מכשור מיוחד ומתקדם. 

כיצד מאתרים כיום נזילות בבית? 

איתור יעיל של נזילה בבית מתאפשר בזכות מערכת תרמית מודרנית שאיש מקצוע מיומן מכיר ועושה בה תכופות שימוש. כל המערכת התרמית הזו פועלת בעזרת מצלמה תרמית זעירה עם הדמיה דיגיטלית שמציגה את הבדלי הטמפרטורה של האזור הרטוב לצד האזור היבש. באמצעות ההבחנה הזו יהיה ניתן לאתר בצורה יעילה ביותר כל חלל שיש בו נזילה עוד בטרם היא תתחיל להתפשט וליצור עובש. איתור הנזילות הללו יעילות ביותר בפרט כשמדובר בנזילה מאחורי הארונות המטבח או בין הסדקים ובמקומות שהם חבויים ונסתרים מהעין. 

כמה זה עולה לאתר נזילה?

כשהנזילה לא גלויה לעין, חשוב שלפחות העלות של הבדיקה תהיה חשופה. כשמאתר הנזילות מספק ללקוח את המחיר חשוב לבדוק שהמחיר מכיל פירוט של כל אמצעי טכנולוגי שבו נעשה שימוש. העלות הממוצעת עבור איתור נזילה תכלול עבודת איתור באמצעות המצלמה הטרמית, הפעלה של מד לחות, בדיקת הצפה והפקת דו"ח של הבדיקה ושל כל ממצא שנגלה. מחיר איתור נזילה הוא בממוצע – 1700 ש"ח כשהוא יכול לנוע לכאן ולכאן בעשרות שקלים בודדים. 

מה כלול במחיר איתור הנזילה?

למעשה, המחיר שתשלמו עבור הבדיקה כולל בתוכו בדיקה מקיפה של כל המערכות שעלולות לגרום לנזילה לצד מוקד הנזילה. היה והמאתר לא הצליח לאתר את הבעיה, לא תתבקשו לשלם על הבדיקה, אלא רק על הביקור שלו ורצוי שתסכמו את זה מראש עם האיש המקצוע בטרם יעניק לכם שירות. כמו כן, האיתור יכלול בתוכו דו"ח מקיף בו יפורטו כל הליקויים בליווי תמונות וגם חוות הדעת מקצועית של המאתר בנוגע לכל תיקון שנדרש לעשות. נסכם, שהחדשנות והקדמה גם בתחום איתור ותיקון נזילות מים בסיוע של אנשי מקצוע מומחים, תניב תמיד חידושים ותשאף תמיד לעבודה מסורה, נקייה ומהירה ביותר עד כמה שניתן.

חשוב לחסוך בתשלומים מיותרים, מוזמנים להיכנס ולהתרשם משאר הקטגוריות של "כמה עולה".

דילוג לתוכן