כמה עולה
כמה עולה - לוגו
רשתות נגד יתושים

כמה עולה להתקין רשת נגד יתושים לחלון בכל הבית?

התקנה חד פעמית של רשת נגד יתושים לחלון היא השקעה משתלמת שמשפרת את איכות החיים, משדרגת את ערך הנכס ומונעת העברת מחלות. עם זאת, המחיר של ההתקנה אינו קבוע אלא דינאמי ולכן חשוב לדעת מה משפיע עליו

רשת נגד יתושים לחלון צריכה להיות חלק בלתי נפרד מכל מסגרת, דלת או חלון. במדינה עם אקלים חם וים תיכוני כמו ישראל, יתושים פוגעים באיכות החיים לכל אורך השנה ואף עלולים לגרום להעברת מחלות. למרות הבדלים במזג האוויר בין הצפון, המרכז והדרום, ניתן לראות בוודאות את הנוכחות של היתושים ויש כאלה שסובלים מהם גם בשעות היום וגם בשעות הלילה.

הפתרון הרלוונטי הוא כאמור התקנה חד פעמית של רשת נגד יתושים לחלון. זו אפילו לא הוצאה רגילה, כי התקנה של רשת זו משפרת את איכות החיים תוך כדי שהיא מעלה את הערך של הנכס. כפועל יוצא מכך, רשת נגד יתושים מומלצת עבור כל סוגי הבתים: החל מדירות להשקעה, דרך דירות שכורות ועד בתים פרטיים.

מה משפיע על המחיר של התקנת רשת נגד יתושים לחלון?

הבעיה היחידה היא שקשה לדעת מראש כמה בדיוק יעלה שירות ההתקנה. הסיבה לכך היא שהמחיר אינו קבוע אלא דינאמי, אז יש כמה פרמטרים שמשפיעים עליו:

א. סוג הרשת – יש סוגים שונים של רשתות שבהן ניתן להשתמש על מנת למנוע את חדירת היתושים מחלל החוץ אל תוך חלל הפנים. ברוב המקרים, ההבדל העיקרי בא לידי ביטוי בעובי של הרשת. לצד רשתות עדינות שהן גם הזולות ביותר, ישנן רשתות עבות שיכולות להתאים לא רק למניעת חדירת יתושים אלא גם לבתים עם חיות מחמד, כלבים וחתולים.

ב. גודל המסגרת – התקנה של רשת נגד יתושים מתומחרת על פי גודל השטח. בפועל, מדובר על הגודל של המסגרת של החלון או הדלת. אם למשל מדובר על דלת הזזה גדולה, המחיר יהיה גבוה יותר בהשוואה להתקנה של אותה רשת בדיוק על חלון סטנדרטי. עם זאת, ניתן לברר מראש מה המחיר לכל מ"ר ואז לקבל הצעה קונקרטית מצד בעלי מקצוע.

ג. זמינות בעלי מקצוע – התקנה של רשת בהתראה קצרה עלולה להיות כרוכה בתוספת תשלום. לעומת זאת, אם מזמינים בעלי מקצוע ליום החופשי שלהם ניתן לחסוך את ההוצאה המיותרת. בכל מקרה, מה שכדאי לעשות זה לעקוב אחר בלאי של הרשת ובמידת הצורך להזמין בעלי מקצוע כמה שיותר מוקדם ולפני שהמצב הופך להיות חמור במיוחד.

רשת נגד יתושים

טווח מחירים מקובל בענף

התקנת רשת נגד יתושים ב-8 חלונות של בית פרטי תעלה 2,700-4,000 ש"ח, כאשר המחיר הממוצע הוא כ-3,100 ש"ח. לשם השוואה, המחיר של התקנת רשת בסלון ובחדר יהיה כ-1,700 ש"ח והתקנה של כ-10 רשתות ברחבי הבית תעלה כ-3,000 ש"ח. 

אם רוצים באותה הזדמנות להשתמש בשירותים של בעלי מקצוע וקבלני אלומיניום עבור עוד משימות תחזוקה, יש להיערך להוצאה של כ-190 ש"ח על החלפת רצועה בתריס גלילה, למחיר של 8,000 ש"ח על התקנת חלון בסלון ולעלות של כ-350 ש"ח עבור החלפת ציר.

הדרך להוזיל עלויות בכל הנוגע לפרמטרים המשפיעים על המחיר של רשת נגד יתושים לחלון היא להתייעץ עם בעלי מקצוע ולקבל כמה הצעות מחיר שונות. אבל במקום להתייחס רק לשורה התחתונה של המחיר, רצוי להביא בחשבון את הפרמטרים המשפיעים עליו. בין היתר, ניתן למשל לבחור את השירות על פי תקופת האחריות, המלצות על בעלי מקצוע שונים, זמינות וכן הלאה.

חשוב לחסוך בתשלומים מיותרים, מוזמנים להיכנס ולהתרשם משאר הקטגוריות של "כמה עולה".

דילוג לתוכן