כמה עולה
כמה עולה - לוגו
ניקוי יבש שמיכת פוך

כמה עולה ניקוי יבש לשמיכת פוך?

שמיכת פוך היא פריט שימושי וחשוב מאוד לכל אחד מאתנו. בכל שנה עת חודשי החורף פורסים את חסותם על העולם, הטמפרטורות צונחות והקור מתחיל להיות מורגש במידה רבה – נשלוף את שמיכת הפוך. זו הייתה מאוחסנת במהלך הקיץ הארוך בארון עליון או עמוק בארגז המצעים שלנו. והנה הגיע שוב זמנה להועיל לנו ולחמם אותנו בלילות הקרירים. היא תעזור לנו לחמם את העצמות הקרות ולהתמודד עם לילות קרים במיוחד. אך כמו כל מוצר שמשמש אותנו, גם שמיכת פוך צוברת לכלוך מסוגים שונים. וכמו בכל מוצר טקסטיל – גם שמיכת פוך סופגת לכלוך ומצריכה ניקוי יסודי אחת לתקופה. אך בשונה ממצעים, בגדים ומגבות, הכיבוס של שמיכת פוך הוא פעולה מורכבת ומאתגרת יותר. ולו בגלל העובדה הבסיסית שהמכונות הביתיות לכביסה לא מכילות שמיכת פוך גדולה. ומעבר לכך – לא כל שמיכה יכולה לעבור תהליך של כביסה במים. לכן יש צורך בניקוי יבש לשמיכת פוך.

טיפול מקצועי בלכלוך ובכתמים שעל השמיכה

האבק הוא הלכלוך האוניברסלי שפוגע בכל שמיכת פוך, גם זו ששמורה מאוד. אך לצד האבק יש גם לכלוך נוסף. זה יכול להיות כתמים שנוצרו בגין מפגש לא מוצלח עם מזון או משקאות, ריח שתן ועוד. בכל אלו ניתן וצריך לטפל בצורה מקצועית. וזאת כדי להחזיר את השמיכה למצב נעים ונקי, מה שיאפשר לנו להמשיך להשתמש בשמיכה. חשוב לציין כי מלבד לניקיון ולנעימות, הטיפול בשמיכות נועד לשמור על השמיכה ולהאריך את תוחלת החיים שלה.

איך מנקים שמיכת פוך?

שמיכת פוך היא דבר יקר, גדול ורגיש. לכן לא נכון להחליט לכבס ולנקות בלי לבדוק קודם לכן איך לעשות את זה ביעילות ובהצלחה. אמנם יש מי שמצליח להתמודד בעצמו עם המשימה הזו. אך ההמלצה היא להעביר את העבודה הזו לחברה מקצועית שמעניקה מענה מקצועי וממוקד בתחום שמיכות פוך, חידוש וניקוי יבש. כך ניתן להיות בטוחים כי השמיכה מטופלת כראוי, וכי היא לא ניזוקה בגין הניקוי.

ניקוי יבש לשמיכת פוך

על מה מתבסס כמה יעלה לנו ניקוי יבש לשמיכת פוך?

מחיר של ניקוי יבש לשמיכת פוך ייקבע לפי מספר פרמטרים. בכל מקרה יהיה עליכם לפנות בבקשה לקבל הצעת מחיר על מנת לדעת מה המחיר שאתם עומדים לשלם. להלן מספר פרמטרים שישפיעו על המחיר.

  • גודל השמיכה – כל בר דעת מבין שככל שהשמיכה גדולה כך פעולת הניקוי תהיה מסורבלת יותר. היא תדרוש התעסקות רבה יותר, כמויות גדולות יותר של חומרי ניקוי ועוד. לכן ניקוי של שמיכה גדולה יהיה לרוב יקר יותר.
  • מצב השמיכה – במידה ויש נזקים וקרעים בשמיכות, יהיה צורך לבצע תיקונים. יש אפשרות לחדש שמיכות, להחליף את הציפוי החיצוני ועוד. כמובן ששירות זה יהיה כרוך בעלות נוספת, מעבר לעלות הניקוי.
  • סוג הלכלוך ורמת הכתמים – אין להשוות שמיכה מוכתמת ומלוכלכת מאוד לשמיכה שצריכה רק טיפול תקופתי. ככל שיש יותר כתמים או ריחות לא נעימים, כך תהיה משימת הניקוי מורכבת וארוכה יותר. היא תכלול שלבים נוספים ושימוש בחומרים מיוחדים לשם השגת התוצאה הרצויה.
  • מקצועיות העבודה – בחרו מנקה מקצועי. שמיכת הפוך היא דבר יקר מאוד. העבודה עליה צריכה להיות מקצועית.

צריכים שירות ניקוי יבש לשמיכות פוך? בחרו חברה מקצועית ואמינה בתחום המדויק הזה, כך אתם בטוחים שהשמיכה שלכם מקבלת יחס נעים וחם, ממש כמו שמגיע לה לקבל!

דילוג לתוכן