כמה עולה
כמה עולה - לוגו
מערכות אזעקה אלחוטיות

כמה עולה מערכת אזעקה אלחוטית?

מערכת אזעקה אלחוטית משפרת את תחושת הביטחון והיא יכולה להתאים לבית או למשרד. יש פרמטרים קבועים יחסית המשפיעים על המחיר וכדאי להכיר אותם לפני שמתקינים את המערכת

מערכות אזעקה מאפשרות שמירה על רמה גבוהה של ביטחון אישי. הן מתאימות לחללי פנים שונים וניתן להתקין אותן בבית או במשרד. היתרונות של המערכת הם מודולאריות, גמישות וקישוריות למנגנוני אבטחה מתקדמים ומערכות בית חכם. זהו פתרון אלחוטי שעונה על דרישות אסתטיות וקלות הפעלה. במגזר המקצועי משתמשים במערכות מן הסוג הזה בגלל ביצועים והתקנה פשוטה, בעוד במגזר הפרטי עושים זאת לצורך מניעת פריצות וגניבות.

יש כמה מאפיינים בולטים שמלווים את הדגמים השונים של מערכות אזעקה אלחוטיות. ראשית, מדובר על מערכות מעוצבות שמתאימות לסגנון הדקורטיבי בחלל הפנים של הבית או המשרד. שנית, המערכות מציעות מגוון רחב של אפשרויות שליטה ודיווח למוקד, לרבות אינטרנט, טלפון והודעת SMS. שלישית, המערכות מופעלות באמצעות לוח בקרה אחד בלבד וההתקנה שלהן מתבצעת עם משוב קולי ותפריט אינטראקטיבי. אספקת הכוח למערכת יכולה להיות חיצונית או פנימית, סוללת הגיבוי מעניקה חשמל עד 72 שעות והיא תומכת בעד 8 משתמשים.

מערכת אזעקה אלחוטית

פרמטרים המשפיעים על המחיר

יש מספר גורמים שקובעים כמה עולה מערכת אזעקה אלחוטית:

א. יצרן – כל מערכת מיוצרת על ידי חברה שונה. יצרן גדול, מוכר ובעל מוניטין יגבה מחיר גבוה בעשרות אחוזים בהשוואה ליצרן קטן וללא ניסיון משמעותי. מבחינת הלקוח, הדרך הנכונה לבחור מערכת אזעקה אלחוטית היא להשוות בין המפרט הטכני. רצוי להתחיל בהגדרת צרכים ומטרות וכך לנצל את מסגרת התקציב לטובת רכישת מערכת איכותית.

ב. מודולי תקשורת – מודולי התקשורת עבור מערכות אזעקה אלחוטיות נרכשים בנפרד. יש חברות שמציעות מחיר אטרקטיבי על המערכות ועל מודולי התקשורת יחד, לעומת חברות שמוכרות רק את המערכות. בנוסף, כדאי להתייחס לעלויות הנלוות של עזרים כמו מודול קורא קרבה ומודול שנועד לחיבור בין לוח הבקרה ומחשב PC להורדת נתונים. יש גם מודול המאפשר לפתוח בשיחה דו כיוונית כדי לשמוע את ההתרעות הקוליות של המערכת מכל איזור בבית. 

ג. התקנה – יש להביא בחשבון את עלות ההתקנה בנפרד מהמחיר המקורי של המערכת. מחיר ההתקנה נקבע לפי גודל החלל, כמות החיישנים וצרכים מיוחדים המוגדרים על ידי הלקוח. אפשר לקבל המלצות על מתקינים שעוסקים בתחום ולהתייעץ עם חברים ובני משפחה. הדבר החשוב הוא לבצע את ההתקנה באופן מקצועי ואמין.

טווח מחירים למערכת אזעקה אלחוטית

מערכות אזעקה אלחוטיות לדירה, לבית, למחסן ולעסק שמצוידת בחיישן זעזועים לזיהוי ניסיון פריצה תעלה 390-500 ש"ח. לעומת זאת, מערכות אלחוטיות בתקשורת דו כיוונית שכוללת מודם סלולארי מובנה לחיוג ודיווח אלחוטי תעלה 1,900-3,000 ש"ח. יש גם מערכות משוכללות של יצרני-על בעלות של 3,400 ש"ח ומעלה.

דילוג לתוכן