כמה עולה
כמה עולה - לוגו
הדפסת רול אפ

כמה עולה הדפסת רול אפ?

בעולם השיווק במאה העשרים ואחת, טרם עבר זמנם של מוצרי קידום מכירות פיזיים, בעלי נוכחות, המוצבים במקומות אסטרטגיים ומושכים את עינו של הקונה הפוטנציאלי. אחד המוצרים המבוקשים בענף הפרסום ויחסי הציבור בשוק הקמעונאי, הם מעמדי הרול אפ.

מהו רול אפ?

רול אפ הוא מוצר מודפס על גבי בד ייחודי, באיכות גבוהה, במגוון גדלים אשר הפופולרי שבהם הוא גודל 85/200 ס"מ- גודל שמספק חוויית צפיה בגובה העיניים לאדם הממוצע. זהו מוצר הניתן לגלגול ואחסון, לשינוע בקלות, ולהעמדה בכל מקום, מה שהופך אותו למוצר נייד ונגיש. בזכות גודלו הוא מספק שטח פרסומי רחב, שמביא תוצאות מעולות כאשר הוא משלב עבודת קופירייטינג וגרפיקה מעולות.

את הרול אפים ניתן לראות בכניסה לחנויות, באירועי ספורט, בילוי ופנאי, בכנסים, במשרדים, בכניסה למסעדות ובתי קפה, כאשר עיקרו הוא למשוך את המבקרים להיכנס אל בית העסק, באמצעות פרסום מושך, חשיפה למבצע ואלמנטים נוספים. הרול אפ יכלול רקע ססגוני, תמונות באיכות גבוהה לצד מסרים כתובים.

תכנון הרול אפ

ברכישת רול אפים ישנה משמעות גדולה לתכנון וההתאמה שלו למטרה. כאשר מדובר ברול אפ המיועד להוות הזמנה לכניסה לחנות- ניתן ליצור מסר שיווקי אחיד, הנשען על השפה הארגונית, הצבעים והמסרים המוכרים, תוך שילוב מסר חדשני אך לא מחייב. הדפסת רול אפ אשר מיועד לקדם פעילות מסוימת או מבצע נקודתי, מומלץ ליצור רול ייעודי הכולל מסרים חדים וממוקדים, בצבעים אשר מושכים את העין.

בתכנון רול אפ למשרד, מומלץ לשמור על סגנון רגוע ואף יוקרתי, ולכלול מסרים המעידים על מקצועיות.

ככלל, רול אפ הוא מוצר פשוט להדפסה ולהעמדה ומחירו שווה לכל נפש, ומומלץ לחדש אותו מדי תקופה, הן לשמירה על הרלוונטיות המסרים, והן ליצירת אווירה חדשנית ועניין בסביבת העסק.

ניתן להסתייע בשירותים גרפיים בבתי הדפוס השונים לתכנון של הרול, ואף לשינוי גרפיקה קיימת ויצירת ההתאמות הנדרשות, לצורך הכנת רול אפ מדויק וקולע לצרכים השיווקיים של העסק והארגון.

הדפסת רול אפ

כמה עולה הדפסת רול אפ?

עלות הדפסת רול מושפעת ממספר פרמטרים, בניהם גודלו, איכות חומר משטח ההדפסה, האם נדרשים שירותי גרפיקה מבית הדפוס או שהלקוח מספק את הגרפיקה בעצמו (בכפוף להנחיות בית הדפוס, ברזולוציה ובקובץ מוגדר להבטחת איכות הדפסה גבוהה), כמו גם מתקן ההעמדה ומתקן נשיאה לרול אפ- שכאמור מיועד בעיקרו לשמש כמוצר פרסומי נייד.

ניתן למצוא כיום רול אפים בגודל הפופולרי 80/200 ס"מ בעלויות שנעות בין 140-200 ₪, וזאת לצד מבצעים אטרקטיביים למזמינים מספר רול אפים- מה שמתאים במיוחד לעסקים רשתיים בעלי מספר סניפים בנקודות שונות.

הדפסת רול אפ בגודל מיוחד עשויה לייקר את מחירו, אולם כפי שניתן לראות הדפסות אלו או מוצרים פרסומיים בכלל, ניתנים בעלויות שוות לכל נפש ולכל עסק, ואינם בבחינת עלויות מופקעות המהוות שיקול בהזמנתו.

ההבדל בין רול אפ לשמשונית

מוצר פרסומי מודפס נוסף אשר גורם לבלבול אצל בעלי עסקים רבים, הוא שמשונית. שמשונית היא יריעה גדולה יותר, מתאימה לאצטדיונים, לתלייה על גבי משאיות, קרוואנים, בכניסה למתחמים ולערים, ומוצגת כאשר היא תלויה, בניגוד למוצר רול אפ, אשר עומד אל מול הלקוחות והמבקרים. במקרים רבים מדובר במוצרים אשר מתכתבים זה עם זה ומשתלבים זה בזה, כאשר בעל העסק יזמין הדפסת רול אפ או מספר רול אפים להצבה במספר נקודות של אירוע, קניון, מתחם עסקים ועוד, לצד הפצת הפרסום בטווח רחב יותר, באמצעות תליית שמשוניות גדולות שתופסות את העין למרחקים.

אולי יעניין אותך גם:

מכשיר סליקה EMV
כמה עולה מכשיר סליקה EMV?
מערכות סינון אוויר
כמה עולה מערכת סינון אוויר?

דילוג לתוכן