כמה עולה
כמה עולה - לוגו
מכשיר סליקה EMV

כמה עולה מכשיר סליקה EMV?

עסקים משתמשים בסוגים שונים של טכנולוגיה מזה שנים רבות. אפילו מחשבון הכיס האלקטרוני הצנוע, הוכיח עצמו בעבר כשימושי בעסקים רבים. לא כל שכן, טכנולוגיות קופה, חישוב וקבלת תשלום מתקדמות, כפי שיש לנו כיום.

במצב העדכני, בולטת במיוחד טכנולוגית EMV לתשלום ומכשירי הסליקה שבהם היא עושה שימוש. עסקים שמתעניינים בכך, שואלים את עצמם באופן טבעי שאלות רבות, לגבי ההשלכות הכספיות. אלה כמה תשובות ותובנות, שיסייעו להבהיר את התמונה: 

מהו מכשיר סליקה EMV? 

מעשית, הינו מכשיר המאפשר ללקוחות לשלם לכם בכרטיס אשראי בקלות ובמהירות. זאת, באמצעות העברת הכרטיס במכשיר (אשר כולל קורא כרטיסים) והקשת קוד סודי. זה הכול. לא דרושה חתימה. עשויה להיות אפשרות גם לאינטראקציה אלחוטית, בין המכשיר לבין סמארטפון עם אפליקציה מתאימה.

מבחינה טכנית, דרושה תקשורת נתונים מהמסוף לחברות האשראי, אך זה קורה ברקע ובצורה מהירה למדי. השורה התחתונה, היא פישוט העניינים עבורכם וגם עבור הלקוח

ברמה הטכנולוגית שמאחורי הקלעים, מדובר במערכות אשר עובדות על פי תקן אירופאי מוכר, וותיק, אמין ובשל. תקן זה, נכנס לשימוש בארץ בשנת 2018 וישנם חוקים והנחיות של בנק ישראל, אשר מחייבים עסקים בנידון. בנוסף, יש לציין כי מכשיר מסוג זה עובד מול כרטיסים מגנטיים בעלי שבב מובנה ולא רק פס מגנטי.

חשיבות האבטחה

יש לא מעט סיבות טכניות ואחרות, אשר בגללן עברו לתקן זה ולמכשירי סליקה כאלה. עם זאת, בולט במיוחד בהקשר זה היבט האבטחה. מכשירי סליקה EMV והתקשורת מולם, פועלים בסטנדרטים גבוהים במיוחד של אבטחה. בכך, הם תורמים לצמצום סיכוני הונאה. עובדה זו תורמת לעסקים, בכך שהם יודעים בסבירות גבוהה למדי, שהעסקה שבוצעה היא עסקה תקינה. הם יבזבזו פחות זמן ויחוו פחות עוגמת נפש, מהצורך להתמודד עם הונאות. 

סוגי המכשירים הזמינים

זמינים שלושה סוגים אופייניים של מכשירים אלה: 

מעבר לכך, המכשירים השונים שניתן לרכוש נבדלים זה מזה בפרמטרים טכניים רבים ומגוונים. למשל כמות הזיכרון של המכשיר או פרטי האופן שבו הוא מאובטח.

מכשיר סליקה EMV מחיר  

מבחינת מכשיר סליקה EMV מחיר הוא דבר אשר משתנה בהתאם לנקודות טכניות רבות. נקודות אלה, תלויות בין השאר בדרישות שלכם. סדר גודל המחיר, עשוי להיות החל ממאות ש"ח ומעלה. 

עוד שיקולים כספיים 

עבור רכישת מכשיר סליקה EMV מחיר כמובן איננו השיקול החשוב היחיד אשר כדאי לכם לקחת בחשבון. כאשר רוכשים מכשיר כזה מחיר המכשיר יהיה רק הוצאה אחת, מהוצאות נוספות שתהיינה לכם סביב טכנולוגיה זו.

ישנן עמלות סליקה, אשר נגבות על כל תשלום בעסק שלכם, אשר מתבצע בצורה כזו. ישנה התמיכה הטכנית במכשיר ושרות הסליקה. כך שאין ספק, שכל הנוחות של תשלום אלקטרוני, כרוכה גם במורכבות טכנית וגם בהוצאות.

עם זאת, רכישת מכשיר סליקה EMV היא הוצאה חד פעמית וראשונית בלבד. לאחר מכן, המכשיר יחסוך לכם זמן, אשר פעמים רבות יתורגם לכסף, באופן ישיר מאוד. תארו לעצמכם למשל תור לקופה בסופרמרקט – כל עיכוב, יצמצם את קצב ההכנסות ויבריח לקוחות מכניסה לחנות.

אולי יעניין אותך גם:

הדפסת רול אפ
כמה עולה הדפסת רול אפ?
מערכת-אזעקה-אלחוטית
כמה עולה מערכת אזעקה אלחוטית?

דילוג לתוכן