כמה עולה
כמה עולה - לוגו
ציפוי אפוקסי לרצפה

כמה עולה להזמין עבודת ציפוי אפוקסי לרצפה?

הרצפה הטובה ביותר למגזר העסקי והתעשייתי

אין ספק שציפוי אפוקסי לרצפה היא הדבר הטוב ביותר שקרה לתעשייה. בעוד פתרונות ריצוף אחרים בעייתיים מאוד, ברצפת האפוקסי יש כל כך הרבה יתרונות כך שהיא לא משאירה שום תחרות עמה, לא למרצפות המיושנות ולא לפרקט. היתרונות העצומים של הרצפה מורגשים בכל פרמטר החל מהבטיחות כך שהרצפה מצד אחד חלקה אך מצד שני מחוספסת ומונעת החלקה, היא מעוצבת מאוד ומאפשרת דוגמאות רבות על פניה כולל חלוקה לשטחים תוך כדי שוני בצבע וכמובן עמידה מאוד לטווח הארוך כאשר מים ואפילו חמוצות לא מזיזים לה, כמו גם יכולת העמסה גבוהה מאוד.

כמה עולה להזמין עבודת ציפוי אפוקסי לרצפה?

עבודות ציפוי אפוקסי לא מתבצעות רק לרצפה אלא למגוון רחב של מוצרים בהם נעשה שימוש בצבע אפוקסי או בנוזלים אפוקסיים שונים, לעתים שקופים, שאמורים להעניק מצד אחד ברק ומצד שני עמידות לאורך זמן. ציפוי האפוקסי המפורסם ביותר הוא לרצפה, מה שיוצר את רצפת האפוקסי, והוא עולה מ-100 שקלים למטר רבוע ועד 250 שקלים. לעתים המחירים יכולים להיות גבוהים או נמוכים יותר בהתחשב באיכות הביצוע ופרמטרים נוספים שמשפיעים על המחיר כמו השטח, סוג התשתית וכולה.

כיצד משפיעה התשתית על ציפוי האפוקסי?

כאשר רוצים להתקין ציפוי אפוקסי לרצפה על בטון, ההתקנה הרבה יותר פשוטה. הסיבה לכך היא ששכבת האפוקסי יכולה להיצמד לשכבת הבטון כאשר התחתונה לא תדחה אותה. לעומת זאת, כאשר רוצים להתקין את האפוקסי על מקומות אחרים כמו למשל על ריצוף קיים או פרקט, יש צורך בהסרה של הרצפה ורק לאחר מכן התקנה של האפוקסי מה שגובה עוד זמן רב דבר שמשפיע משמעותית על המחיר והופך אותו לגבוה משמעותית.

מה עובי הציפוי המתבקש?

ציפוי אפוקסי לרצפה יכול להיות עבה מאוד, בעובי שיכול להגיע לכמה סנטימטרים שלמים, או של כמה מילימטרים ספורים. ככל שהציפוי עבה יותר, מעבר לכך שיש צורך ביותר חומר גלם, יש צורך ביותר זמן עבודה וביותר דיוק ומקצועיות ולכן המחיר יהיה גבוה יותר. העובי הוא נגזרת של העמידות שנדרשת בהתאם לכמות האנשים שעוברים במקום והשימוש בו, כאשר מפעלים וחניונים, למשל, צריכים ציפוי עבה יותר.

אולי יעניין אותך גם:

איטום-לגג
כמה עולה איטום גג?
איתור נזילות
כמה עולה איתור נזילה?
דילוג לתוכן