כמה עולה
כמה עולה - לוגו
שולחן שוק סושי

כמה עולה שולחן שוק סושי?

אם נדמה היה שאי אפשר לחדש יותר בתחום הקולינריה לאירועים, בא שולחן השוק והצליח להפתיע גם את כל מי שראו הכול באירועים קטנים וגדולים.
מדובר בתפיסת אירוח שמתאימה מאוד לישראלים ולאופי האירועים שלהם, גם כאשר מדובר במטבח בינלאומי כמו שולחן שוק סושי.
ככל שהאירוע יותר יוקרתי ויותר נחשב, כך גם יוזמנו האורחים להכין לבד את המנות שלהם או לצפות בהן מוכנות לנגד עיניהם בשולחן השוק.
באופן זה, יוכלו האורחים לבחור מכל טוב ולהתאים את התפריט לעצמם.
יש לכך יתרונות נהדרים, ואחד מהם הוא שאת העלויות אפשר להרכיב ולשנות לפי מה שנדרש לאירוע ולפי טעמם של אורחיכם. 

היכרות עם שולחן שוק

ישנן שתי תפיסות לגבי ניהול שולחן שוק. לפי תפיסה אחת האורחים מקבלים מגשים עמוסים כל טוב ומכינים לעצמם מנות לפי טעמם. לפי תפיסה אחרת, מגוון המנות מונח על השולחן וכל שצריך לעשות זה לבחור את שאוהבים ולהעמיס על הצלחת. גישה זו מתאימה לשולחן שוק סושי, כיוון שקומבינציות הסושי הן אין סופיות וחייבות להיות מוכנות מראש לאור מורכבותן. הקפדה על טריות, קירור, ושמירה על תברואה גם הן חשובות ביותר בגלל הפרודוקטים הנאים שיש במנות. 

מה מגישים בשולחן שוק סושי?

בשולחן כזה אפשר להגיש את כל סוגי הסושי שמכירים, ומתאימים את השולחן גם למי שלא אוהב דגים, טבעוניים, אוהבי ירקות. הוספות תוספות שאינן בהכרח סושי גם הן יכולות להתקבל בברכה. העיקר הוא להציב שולחן אסתטי במרכז האירוע שמורכב מסושי על כל הסתעפויותיו הקולינריות ולהבטיח אסתטיקה אסייתית צבעונית שהיא אטרקציה בפני עצמה. הרי אין דבר יפה יותר מהמנה הזאת שהיפנים אוהבים כל כך לטרוח על עיצובה, ושמים דגש לא פחות חשוב על טריות חומרי הגלם והכנה נכונה שלהם.

על מי מה נקבע המחיר?

כמו בכל אירוע את הקייטרינג מתמחרים על-פי כמות האורחים, לפיכך, גם שולחן סושי יתומחר לפי מספר הסועדים והערכתכם יחד עם אנשי הקייטרינג כמה ירצו לאכול. יש לזכור כי המנות הקטנות, הטריות והטעימות פשוט מזמינות אנשים להתענג מעליהן עוד ועוד. לכן זהו שיקול שלכם כמה להזמין מראש והאם להכין עודפים ליתר ביטחון. בנוסף, עליכם לתת את הדעת האם אתם רוצים להזמין גם מנות נוספות למי שלא יאהב סושי או למקרה שיש ילדים בין המוזמנים, וכמובן לבחור קינוחים לסיום האירוע. כמו כן, לכל אלו יש להוסיף שתייה – כהילים ומשקאות רגילים. כל החלטות אלו יילקחו בחשבון ולכן עלות המוצרים והחישוב שלכם עם השף הוא שיקבע את המחיר הסופי.  

אז כמה עולה שולחן שוק סושי?

שולחן שוק מעוצב כמו שולחן שפע. לכן, הוא מחושב לפי מחיר לסועד, בחישוב כמה מנות אתם מקציבים במגש אחד. נתונים אלו יש להכפיל לפי מספר הסועדים באירוע. אם מוסיפים אפשרויות כמו סלטים ומרקים, עלות מנה עשויה להתחיל ממחיר של 150-200 ₪ לסועד.
מסיבות אלו, חשוב לדעת אילו מנות תרצו לראות בשולחן, והאם אתם באמת מתכוונים להזמין רק סושי או יותר מזה.
כמובן שתוכלו למצוא קומבינציות נוספות שמתאימות למספר סועדים גדול יותר, ואל תשכחו שבעת הצורך ישנן אפשרויות טבעוניות וצמחוניות.
לפיכך ובהתאמה לתקציב שתרצו להקצות לאירוע, עליכם להעריך גם את מספר המגשים המיוחדים שתרצו להניח על שולחן שוק סושי.
אל תשכחו שלאחר סיכום החשבון, תצטרכו לשלם מקדמה כדי לקנות את חומרי הגלם בקרוב למועד האירוע ולשמרם טריים, ולהבטיח את ההזמנה שלכם. איפה אנחנו ממליצים? מסעדת נאו סושי בר מציעה שולחן שוק סושי כשר מצויין במחיר מצוין.

דילוג לתוכן